Wejście

Artykuły

Amoreo.pl: instrukcja obsługi portalu dla Usługodawców

Amoreo.pl: instrukcja obsługi portalu dla Usługodawców

Nowa wersja naszego portalu jest już dostępna! Jeśli oferujesz usługi w branży ślubno-weselnej, chcesz założyć swój profil w Amoreo i poszukujesz instrukcji obsługi konkretnych funkcjonalności koniecznie zerknij na naszą rozpiskę i uzyskaj odpowiedzi na swoje pytania.

Poniżej znajdziesz najważniejsze funkcjonalności, przygotowane przez Amoreo specjalnie dla wszystkich Usługodawców. Instrukcje obsługi zostały stworzone – dla Twojej wygody – w formie tekstowej, filmowej oraz PDF. Przypominamy, że jeśli nie posiadasz jeszcze profilu w naszym portalu – po zarejestrowaniu się w Amoreo otrzymujesz 6 miesięcy bezpłatnego korzystania z abonamentu profesjonalnego, który po upływie tego czasu przekształci się w darmowy pakiet podstawowy. Zyskasz też możliwość reklamowania się na naszych grupach na Facebooku!

Rejestracja

Witaj na naszej stronie głównej, cieszymy się, że jesteś z nami! Jeśli chcesz się zarejestrować, kliknij przycisk “Dla firm” w prawym górnym rogu. Kliknięcie przeniesie Cię do opcji logowania i rejestracji. Wybierz przycisk “Zarejestruj firmę”, umieszczony nad miejscem na login i hasło. Uzupełnij niezbędne do rejestracji firmy w portalu informacje: imię, nazwisko, nazwę firmy. Określ specjalizację oraz wprowadź swój adres e-mail i hasło. Nie zapomnij o akceptacji Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Regulaminu Operatora Finansowego! Możesz również wyrazić zgodę na otrzymywanie od nas informacji marketingowych i handlowych. Na sam koniec kliknij przycisk “Załóż konto firmowe”. Gratulacje – teraz możemy oficjalnie powitać Cię, jako zarejestrowanego w naszym portalu Usługodawcę!

Logowanie

Jeśli posiadasz już konto w naszym portalu, kliknij przycisk “Dla firm” w prawym górnym rogu. Kliknięcie przeniesie Cię do opcji logowania. Wpisz swój login i hasło, kliknij “wejdź do panelu” – i gotowe!

Profil Usługodawcy

Po zalogowaniu się do panelu, możesz przejść do ustawień swojego profilu poprzez zakładkę “Profil”, dostępną w pasku opcji po lewej stronie. Zakładka “Profil” umożliwia Ci dodanie zdjęcia profilowego i logo. Nie zapomnij też o określeniu nazwy firmy, specjalizacji, lokalizacji, zasięgu działania i roku założenia. Optymalna rozdzielczość dla zdjęcia profilowego (nie logo) to 1920x460px. W opisie firmy dodaj motto lub hasło swojej działalności i krótko ją opisz. Usługodawcy posiadający wykupiony, wyższy abonament mają również dostęp do galerii zdjęć, filmów i plików audio. Optymalna rozdzielczość dla zdjęć w galerii to full HD 1920x1080px. Edycję profilu możesz zakończyć poprzez pozostawienie linków do swoich kont w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz sprawdzić, jak wygląda Twój profil w portalu Amoreo – rozwiń ikonkę ze swoim nazwiskiem i nazwą działalności w prawym górnym rogu i kliknij w opcję “profil firmy”.

Tworzenie usługi

Po kliknięciu w zakładkę “Usługi” zobaczysz listę oferowanych przez siebie usług. Jeśli nie masz jeszcze żadnych określonych usług lub chcesz dodać do już istniejących nową – zrobisz to za pomocą przycisku “dodaj usługę”. Ustaw nazwę swojej usługi oraz napisz o niej kilka słów. Przypisz do niej kolor i kategorię. Możesz również zdefiniować dodatki do zamówienia razem z usługą. Następnie wprowadź cenę i dostępność. Po wprowadzeniu do galerii ewentualnych zdjęć i plików audio kliknij “zapisz”. Gratulacje, od teraz usługa jest dostępna w Twojej ofercie w portalu Amoreo!

Dołączenie multimediów do profilu

W zakładce “Profil” znajdziesz opcję wgrania zdjęć (logo firmy, zdjęcie profilowe). Pliki audio i zdjęcia przybliżające klientom Twoją usługę wgrasz natomiast w opcji dodawania usługi – znajdziesz ją w zakładce “Usługi”. Ta opcja umożliwi Ci stworzenie własnej galerii zdjęć!

Twoja usługa jako Super Oferta

Jeśli chcesz, by Twoja usługa promowana była jako Super Oferta, wejdź w zakładkę “Usługi”. Po wybraniu przycisku “Super Oferta” zobaczysz kalendarz. Rozpoczynając od zaznaczonego przez Ciebie dnia, Twoja usługa  promowana przez 14 następnych dni będzie widoczna dla Par Młodych szukających usług na konkretny dzień. Ogłoszenie umieszczone będzie w dwóch sekcjach – super ofert oraz wszystkich ogłoszeń.

Zarządzanie pracownikami

Jeśli zatrudniasz pracowników, z pewnością przyda Ci się zakładka “Pracownicy”, umieszczona po lewej stronie w panelu usługodawcy. Tutaj możesz aktywować lub dezaktywować statusy swoich pracowników. W każdej chwili możesz dodać pracownika lub edytować informacje o tym, który figuruje już w zakładce. Po kliknięciu opcji “dodaj pracownika” uzupełnij niezbędne informacje: imię, nazwisko, adres e-mail i krótki opis. Przypisz też do pracownika wybrany kolor oraz określ dni urlopowe oraz dostępność. W przypadku niestandardowej dostępności możesz zaznaczać określone dni tygodnia łącznie z weekendami. Nie zapomnij również o zaznaczeniu usługi, w obrębie której działa Twój pracownik!

Jak wykupić abonament w Amoreo?

W swoim panelu zarządzania, w startowej zakładce “Panel główny” a Amoreo znajduje się opcja “Twój abonament”. Po jej rozwinięciu zobaczysz wszystkie tabele wraz z rozpiską funkcji, na które pozwalają poszczególne abonamenty. Po wyborze abonamentu, który najbardziej Ci odpowiada, kliknij umieszczony pod nim przycisk “Wykup” po czym wybierz “Kup premium”. Nastąpi przekierowanie do MANGOPAY, za pomocą którego uiścisz opłatę.

Kup teraz

Opcję “kup teraz” do swoich usług razem z odpowiednią zniżką możesz wprowadzić do konkretnej usługi. Skorzystaj z zakładki “Usługi” i wybierz “Dodaj usługę” – po jej opisaniu, dodaniu do konkretnej kategorii i określeniu ceny oraz zaliczki możesz zaznaczyć pole “promocja kup teraz”. Określ, ile % będzie wynosić promocja dla klientów zdecydowanych na błyskawiczny zakup Twoich usług z zapłatą całej kwoty. Nie zapomnij o przycisku “zapisz”!

Rodzaje abonamentów

Dostępne rodzaje abonamentów możesz przejrzeć za pomocą opcji “Twój abonament”, znajdującej się w zakładce “Panel główny”. Wszystkie możliwości, które niesie ze sobą dany abonament rozpisane są w tabeli. Do wyboru: abonament podstawowy, optymalny i profesjonalny. Uwaga! Przypominamy, że na sam początek – po Twojej rejestracji w Amoreo – oferujemy Ci możliwość przetestowania funkcjonalności abonamentu profesjonalnego przez 6 miesięcy ZA DARMO.

Portfel, stan konta i wypłata środków

Stan swojego konta w wirtualnym portfelu możesz sprawdzić w zakładce “Panel główny”. Poza abonamentem i zamówieniami znajdziesz tam również łączną kwotę wszystkich wpłat. Jeśli chcesz je wypłacić, użyj przycisku “wypłać środki”.

Multifirma

W ramach abonamentu profesjonalnego masz możliwość zarządzania więcej niż jedną firmą – jest to rozwiązanie szczególnie przydatne dla osób posiadających kilka oddzielnych działalności w ramach branży ślubno-weselnej. W celu dodania kolejnego profilu firmy, wybierz swoje imię i nazwisko oraz nazwę działalności w prawym górnym rogu portalu. Kliknij “Dodaj firmę”. Uzupełnij wszystkie niezbędne informacje: imię i nazwisko przedstawiciela, nazwę firmy, specjalizację, NIP, adres, numer telefonu oraz e-mail. Wgraj logo firmy. Kliknij “Utwórz firmę”. Teraz dodana przez Ciebie firma pojawi się w pasku rozwijanym w prawym górnym rogu portalu! Po kliknięciu w jej nazwę, portal Amoreo zabierze Cię do jej panelu głównego.

Dlaczego warto zbierać lajki?

Po skorzystaniu z Twoich usług, klienci mają możliwość wystawienia opinii w postaci pozostawionego na Twoim profilu like’a. Im więcej pozytywnych opinii, tym lepiej – w oczach osób rozważających Twoje usługi stają się znacznie bardziej wiarygodne. Nie zapomnij zachęcić swoich klientów do wystawienia lajka!

Odpisywanie na wiadomości

Jeśli chcesz przeczytać wiadomości Twoich klientów i na nie odpisać, zakładka “Wiadomości” będzie dla Ciebie pomocna. Po wejściu w wybraną konwersację odpisz na wiadomość, kliknij przycisk “wyślij” i gotowe!

Podgląd użytkowników zainteresowanych ofertą

Jeśli chcesz sprawdzić, których użytkowników zainteresowały Twoje usługi – wystarczy, że w panelu usługodawcy klikniesz umieszczoną w prawym górnym rogu ikonkę oka lub zakładkę “powiadomienia”. Umożliwi Ci to zerknięcie na potencjalnych klientów! Jeśli posiadasz abonament profesjonalny – możesz również inicjować z nimi rozmowy.

Jakie wartości stanowi portal Amoreo dla Usługodawców?

Naszym zadaniem jest maksymalne usprawnienie i ułatwienie pracy Usługodawców. Chcemy promować sprawne i nowoczesne świadczenie usług w branży ślubno-weselnej. Z całą mocą wierzymy, że dzięki stworzeniu systemu zbliżającego Pary Młode do Usługodawców oraz zapewnieniu wszystkich narzędzi, niezbędnych do jak najwygodniejszego zarządzania czasem, uda nam się wyjść naprzeciw potrzebom rynku. Jesteśmy dla Ciebie!

Zobacz również